Prvi razgovor u okviru projekta Neće jezik nego pravo smo vodile sa nastavnicom i nastavnicima, saradnicima magazina za pravednije obrazovanje Školegijum. Počele smo sa teškom temom. Jezik i anacionalizam u školi.
- Kako predavati jezik u školi tako da nastava uključi i B i H i S i O?
- Kako proširiti nastavni plan i program tako da se sa đacima razgovara o političkoj upotrebi jezika?
- Ima li prostora u nastavi da se razgovara o rodno osjetljivom jeziku, o govoru mržnje?
- Kako i zašto đake poučavati da prepoznaju nacionalističku retoriku?
- Šta je odgovor škole na pitanje jedan ili tri jezika?
- Kako se jezikom njeguje tradicija?
- Kako je aparthejd u BiH povezan s jezičkom politikom?
- Šta se krije iza "dobre prakse" osnovnih škola u Brčko distriktu sa "podijeljenim tablama"?
- Kako se nastavnice i nastavnici mogu preispitati da li su nacionalisti?
U nastavku pročitajte transkript sa tribine.
Comments